
Ota meihin yhteyttä
Olemme täällä teidän vuoksi.
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Pyydämme teitä lukemaan alla olevat usein kysytyt kysymykset, ennen kuin otatte yhteyttä.
Muista, että jos et ole mistä tahansa syystä tyytyväinen toimitukseen, saat kaikki rahasi takaisin!
Toimitamme Postin kautta kaikki toimituksemme. Lähetämme pienemmät ostokset kirjeitse ja isommat pakettina.
Edulliset toimituskulumme pitävät sisällään kaikki toimitustavat, joten sinun ei tarvitse huolehtia siitä. Otamme vastuun isommistakin pakettitoimituksista samalla hinnalla.
Käytämme Checkout Finlandin maksutapoja eli saat kaikki suosituimmat maksutavat valittavaksesi.
Kaikki maksutavat:
- Verkkopankit (Nordea, Danske Bank, OP-Pohjola, Aktia, Säästöpankki, POP-Pankki.
- Debit/Credit -kortit (VISA, VISA Electron, Mastercard)
- Lasku (Jousto)
- Mobiilimaksutavat (Mobilepay, PIVO)
Tuotteiden toimitus alkaa välittömästi, kun tilaus on tehty. Saat asiasta varmistusviestin sähköpostiisi. Tuotteet pyritään lähettämään saman arkipäivän kuluessa. Illalla tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä.
Toimitusaika on yleensä n. 2-4 arkipäivää tilauksesta. Joskus joudumme lähettämään tuotteen ulkomaan varastolta jolloin toimitusaika on yleensä noin 5-14 vrk. Kerromme toimitusaika-arvion aina etukäteen ja annamme vielä TAKUUN (katso kohdasta Toimitustakuu).
Tilatessasi tuotteita joissa on poikkeavat toimitusajat, lähetämme tuotteet erissä ja vain yhdellä toimitusmaksulla jonka olet tilauksen yhteydessä maksanut.
Jos toimituksessa menee kauemmin, kerro siitä meille. Selvitämme asian.
Toimitusaika on yleensä n. 2-4 arkipäivää tilauksesta. Joskus joudumme lähettämään tuotteen ulkomaan varastolta jolloin toimitusaika on yleensä noin 5-14 vrk. Kerromme toimitusaika-arvion aina etukäteen ja annamme vielä TAKUUN. Jos tuottesi ei jostain syystä (esim. Postin hitauden vuoksi) saavu 14 vrk kuluessa antamastamme arviosta laskien, palautamme rahasi välittömästi. Lisäksi saat pitää myöhästyneen tuotteesi täysin ILMAISEKSI, mikäli se sitten myöhemmin saapuu (ja yleensä tuotteet aina lopulta löytävät perille)!
Saat tilauksestasi aina vahvistusviestin sähköpostiisi. Tämän jälkeen me keräämme tuotteet varastossa ja paketoimme ne.
Kerran päivässä (iltapäivällä), Posti hakee tuotteet, jonka jälkeen kuljetus lähtee sinulle.
Saat toimituksen, jonka jälkeen tarkastat tuotteiden määrän ja laadun. Jos parantamista on kerro se meille. Jos kaikki meni hyvin, kerro se muille 🙂
Toivomme palautetta jokaisesta tilauksesta. Se on yksi tärkeimmistä keinoista kehittää meidän palveluamme!
Kirjetoimituksissamme ei ole seurantaa, mutta pakettitoimitukset sisältävät seurantakoodin.
Ole heti meihin yhteydessä, jos tuntuu siltä, että kaikki ei ole kunnossa toimituksen suhteen.
Aina ei vaan onnistu. Joskus tuote on vääränlainen omaan tarpeeseen tai vaikka väärän kokoinen.
Ei hätää. Tuotetta saa testata, mutta ei käyttää. Näin tuote säilyy myytävässä kunnossa ja otamme tuotteen mielellämme takaisin. Palautusaikaa on 90 vuorokautta.
Maksamme kaikki postikulut, mutta muista ottaa kuitti palautetusta tuotteesta, jos maksat esim. postimerkin itse. Maksamme sen perusteella postikulut sinun tilillesi. Rahojen palautus tapahtuu yleensä neljän päivän kuluessa tuotteen saapumisesta meille.
Emme todellakaan halua, että olisit jollain tavalla pettynyt meidän toimintaan tai tuotteisiin, joten oli tilanne mikä tahansa, niin laita meille viestiä asiastasi. Löydämme varmasti sopivan ratkaisun!
Toimitustemme ripeys ja tuotteiden laatu on meille ehdoton ykkösasia ja itse asiassa koko kauppamme olemassaolon edellytys.
Siksi haluamme tarjota asiakkaillemme aina parhaan kokemuksen tuotteiden hankkimisesta kaupastamme. Periaatteemme on, että jos et ole tyytyväinen palveluumme tai tuotteisiimme niin saat rahasi takaisin välittömästi.
Lähetä sähköpostia
Soita
Voit soittaa meille arkisin 10:00 – 17:00
numeroon 044 978 3135

Arctic Flash Trading Oy
asiakaspalvelu (at) kivasti.fi
044 987 3135
2861085-5